وال واشر 10 وات هفت رنگ صبا ترانس

353,000 تومان

آبی
آفتابی
انبه ای
بنفش
سبز
قرمز
مهتابی
شناسه محصول: 1030 دسته:
16 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

ارسال سریع

ارسال به سراسر ایران

ضمانت اصالت

محصولات اورجینال

پشتیانی 24/7

مشاوره خرید محصول

تحویل فوری

سریع ترین زمان

توضیحات

وال واشر 10 وات هفت رنگ صبا ترانس

وال واشر‌ها از تجهیزات نورپردازی‌اند که به طور رایج برای روشنایی و افزایش زیبایی بصری در مکان‌های سرپوشیده و یا فضاهای سرباز استفاده می‌شوند و در نورپردازی نما حرف اول را می‌زنند. وال واشرها به منظور روشن کردن یک سطح مثل دیوار، سقف و کف طراحی شده‌اند و تأمین‌کننده نور یکنواخت و متقارن در سطح می‌باشند. وال واشرها معمولاً از یک یا چند لامپ LED یا SMD که به صورت خطی در یک محفظه آلومینیومی قرار داده شده‌اند، تشکیل می‌شوند. در ادامه ویژگی های این محصول کارآمد را باهم بررسی می‌کنیم.

  • مصرف انرژی پایین: وال واشر ۱۰ وات صبا ترانس بهترین سطح مصرف انرژی را دارد، در ساخت آن‌ از ال‌ای‌دی های کم‌مصرف استفاده شده است به طوری که نوردهی یکنواختی را با مصرف کمتر انرژی نسبت به منابع نوری مانند لامپ های رشته ای، فلورسنت یا هالوژن، فراهم می‌کند و ماندگاری بالاتری دارد. رده انرژی این محصول ++ A است.

  • راندمان بالا: ضریب توان محصول ۰.۹۵ می‌باشد، به این معنا که تنها ۵ درصد انرژی مصرفی هدر رفته و به گرما تبدیل می‌شود و ۹۵ درصد آن به نور تبدیل می‌شود.

  • شدت روشنایی: این محصول دارای شار نوری ۱۲۰۰ لومن است و نوردهی یکنواختی دارد.

  • مشخصات فیزیکی: وزن محصول ۰.۴۶ کیلوگرم و طول ۳۵ سانتی‌متر می‌باشد. همچنین این وال واشر از ۱۰ عدد لامپ ال‌ای‌دی ساخته شده است.

  • طول عمر بالا: این محصول طول عمری در حدود ۵۰۰۰۰ ساعت دارد. از طرفی به مرور زمان دچار افت نوری نخواهد شد.

  • مقاومت در برابر شرایط جوی: در واقع یکی از اصلی ترین شاخصه ها در ساخت هر محصول روشنایی، مقاومت و استحکام آن محصول در برابر عوامل و شرایط بیرونی است. که این امر بسیار در کارکرد چراغ، و طول عمر و کیفیت آن تاثیر دارد. این محصول به واسطه شیشه های سکوریت شده، با درجه حفاظت آن IP۶۵،  در برابر گرما و نفوذ گرد و غبار عایق می باشد.

  • گارانتی: این محصول دارای گارانتی ۱۲ ماهه صبا ترانس است.

 

موارد استفاده وال واشرها

وظیفه اصلی وال واشرها، روشنایی سطوح عمودی مانند دیوارها و ستون‌ها و همچنین سطوح افقی مانند سقف و کف بوده تا جذابیت بصری را افزایش داده و احساس عمق در فضا ایجاد کند. علاوه بر این، این محصولات می‌توانند برای برجسته کردن نقاشی و یا عناصر طراحی دیگر در داخل یک اتاق یا محیط خارجی استفاده شوند. وال واشرها در اندازه‌ها، شکل‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند تا نیازها و ترجیحات طراحی مختلف را برآورده کنند.

  • خانه‌های مسکونی: وال واشر ها می‌توانند برای روشنایی و تزیین دیوارها، نقاشی‌ها و یا جزئیات معماری در داخل ساختمان‌ها و یا نمای بیرونی ساختمان‌ها استفاده شوند.

  • ساختمان‌های تجاری: در محیط‌های تجاری مانند دفاتر، فروشگاه‌ها یا رستوران‌ها، وال واشرها به طور معمول برای ایجاد جوی گرم و صمیمی، برجسته کردن نمایش محصولات و یا جلب توجه به عناصر برندینگ استفاده می‌شوند.

  • فضاهای عمومی: از وال واشرها می‌توان در فضاهای عمومی مانند موزه‌ها، گالری‌ها، سالن‌های تئاترها و تالارها برای افزایش جذابیت ظاهری محیط و برجسته کردن ویژگی‌های معماری استفاده کرد.

  • نورپردازی خارجی: همراه با روشنایی نمای ساختمان، وال واشرها علاوه بر روشنایی نمای ساختمان‌ها در فضاهای سرباز مانند پارک‌ها، میدان‌ها و پل‌ها برای افزایش ایمنی و ایجاد جذابیت بصری استفاده می‌شوند. همچنین می‌توان از آن‌ها برای تزیین و نورپردازی درختان و گیاهان استفاده کرد.

  • صنعت گردشگری: هتل‌ها، اقامتگاه‌ها و مجتمع‌های تفریحی اغلب برای روشنایی تاکیدی در لابی‌ها، راهروها و اتاق‌های مهمان از وال واشرها استفاده می‌کنند تا فضای گرم و صمیمی ایجاد کنند و تجربه کلی مهمانان خود را را دلپذیرتر کنند.

به طور کلی، وال‌ واشرها به دلیل کاربرد و جذابیت ظاهری یک انتخاب مناسب و پرطرفدار در نورپردازی فضاهای داخلی و خارجی هستند. 

 

رنگ نور وال‌ واشر

وال‌واشرها تجهیزات نوری هستند که بیشتر به جهت تزئین و افزایش زیبایی بصری کاربرد دارند و در در رنگ‌ نور مهتابی، آفتابی رنگی (سبز، قرمز، آبی، بنفش، انبه‌ای) و هفت رنگ (RGB) موجود می‌باشند. بنابراین هنگام خرید وال‌واشر، توجه به رنگ نور و انتخاب رنگی متناسب با نوع فعالیت و شرایط محیط، به منظور افزایش زیبایی و دید بهتر، بسیار مهم است. نباید از نقش مهم  رنگ نور بر روی جو فضا و خلق و خوی افراد غافل شد.

رنگ نور را با پارامتری به نام دمای رنگ نور، که یکی از مشخصه‌های محصولات روشنایی است، می‌سنجند. یکای دمای رنگ نور کلوین (K) بوده و محدوده‌ی دمای رنگ نور از ۱۰۰۰K تا ۱۰۰۰۰K می‌باشد. دمای رنگ نور پایین‌ نشان‌دهنده‌ی نور گرم‌تر با زردی بیش‌تر است و با افزایش دمای رنگ نور، نور سردتر و آبی‌تر می‌شود. به طوری که دمای رنگ نور آفتابی (زرد) در بازه‌ی ۲۰۰۰K تا ۳۰۰۰K، دمای رنگ نور طبیعی بین ۳۱۰۰K تا ۴۵۰۰K و دمای رنگ نور مهتابی (سفید) در محدوده‌ی ۴۶۰۰K تا ۶۵۰۰K قرار می‌گیرد.  

 رنگ نور سفید

نور مهتابی یا همان سفید در محدوده‌ی ۴۶۰۰K تا ۶۵۰۰K قرار می‌گیرد و جو فضا را رو به سردی می‌برد، به افزایش تمرکز کمک می‌کند و نیروبخش است. به طور کلی، نور مهتابی، تداعی‌کننده‌ی نور وسط روز است و بسیار انرژی بخش می‌باشد. 

معمولا ایرانیان که بیشتر در معرض نور خورشید با زاویه‌ی عمودی‌ترهستند، نور سفید را می‌پسندند.

نور سفید جزئیات را به خوبی مشخص می‌کند و مناسب استفاده در فضاهای کاری، سالن‌های مطالعه، مراکز درمانی مانند مطب، داروخانه و درمانگاه، نمایشگاه‌های ماشین، مصارف امنیتی، گاراژها و … می‌باشد.

در نهایت انتخاب رنگ نور به سلیقه و ترجیحات افراد برمی‌گردد و قانون خاصی برای آن وجود ندارد. به این نکته نیز توجه داشته باشید که استفاده‌ی دائم از نور سفید باعث خستگی و آزردگی چشم می‌شود. همچنین اگر در ساعات پایانی روز در معرض نور سفید باشیم، امکان اختلال در خواب وجود دارد.  

 

رنگ نور آفتابی

نور آفتابی یا همان زرد در محدوده‌ی ۲۰۰۰K تا ۳۰۰۰K قرار می‌گیرد، این نور رو به زردی است  و به فضا گرما و صمیمیت می‌بخشد. نور آفتابی تداعی‌ کننده‌ی غروب خورشید است، بنابراین برای استراحت مناسب بوده و برای نورپردازی اتاق خواب، سالن نشیمن، اتاق غذاخوری، کافه و … مناسب است. بهتر است در ساعات پایانی روز، از نور آفتابی استفاده کنیم که برای چشم ها ملایم‌تر است و مانع از اختلال در خواب می‌شود.

 

رنگ نور قرمز 

نور قرمز یک عنصر قدرتمند با روح هیجانی در دکوراسیون است که می‌تواند احساسات مختلفی را به وجود آورده و فضای متمایزی ایجاد کند. طبیعت پررنگ و پویای آن باعث می‌شود که این عنصر چند منظوره در طراحی داخلی به منظور افزایش گرما و صمیمیت به فضا استفاده شود. در زیر نگاهی دقیق‌تر به تأثیرات نور قرمز بر افراد و موارد استفاده‌ی آن می‌اندازیم:

 

  •  تأثیرات احساسی: نور قرمز اغلب با شور، انرژی و هیجان مرتبط است. می‌تواند حس حساسیت را تحریک کند، ضربان قلب را افزایش دهد و سطح آدرنالین را بالا ببرد. این خصوصیت آن را به گزینه‌ای عالی جهت ایجاد جوی زنده و پویا در مکان‌های گوناگون مانند مناطق تفریحی و رستوران‌ها تبدیل می‌کند .

 

  •  جلب توجه: قرمزرنگی بسیار جذاب است که می‌تواند تمرکز را به خود جلب کند. استفاده هوشمندانه از نور قرمز می‌تواند ویژگی‌های معماری فضا، آثار هنری و عناصر دکوراتیو را برجسته کرده، جذابیت و زیبایی بصری فضا را افزایش دهد.

 

  •  افزایش خلاقیت و تحرک: نور قرمز با افزایش خلاقیت تمایل افراد به گفتگو را بیشتر می‌کند . این باعث ایجاد تعامل اجتماعی و مشارکت می‌شود، بنابراین برای استفاده در استودیوهای خلاقیتی مناسب است. از طرفی این رنگ باعث افزایش جنب و جوش شده و استفاده از آن در محیط‌های بازی ، نمایش و ورزش ایده‌آل است.

  •  افزایش اشتها: به طور کلی رنگ‌های گرم مانند قرمز اشتها را به شدت افزایش می‌دهند، از این رو استفاده از نور قرمز در رستوران‌ها و کافه‌ها تصمیم بسیارهوشمندانه‌ایست.

به طور کلی نور قرمز عنصری پویا و چندمنظوره در دکوراسیون است که قادر است احساسات قوی ایجاد کند. با درک تأثیرات آن بر افراد، می‌توان به صورت هوشمندانه نور قرمز را در محیط‌های مختلف به کار ببرد.

 

رنگ نور آبی

نور آبی یکی از رنگ‌های پرطرفدار و مورد استفاده در طراحی داخلی و نورپردازی است. یکی از رنگ‌هایی که در دکوراسیون با تأثیرات مثبت خود شناخته شده است، رنگ آبی است. این رنگ آرامش‌ را به فضاها منتقل می‌کند

کاربرد نور آبی 

  • اتاق خواب و محیط ههای آرامش و استراحت: استفاده از نور آبی در محیط های استراحت می‌تواند به افراد کمک کند تا سطح استرس خود را کاهش داده و آرامش بیشتری تجربه کنند. استفاده از این نورآرامش‌بخش در فضای خواب، کمک می‌کند تا خوابی آرام‌ وعمیق‌ داشته باشیم و بی شک کیفیت خواب ما را بهبود می‌بخشد.

  • فضاهای پزشکی و روان‌شناسی: در محیط‌هایی مانند کلینیک‌ها، مطب‌ها و مراکز روان‌شناسی، استفاده از نور آبی می‌تواند به ایجاد احساس آرامش و اعتماد به نفس در بیماران کمک کند. این نور همچنین می‌تواند باعث کاهش استرس  بیماران شود.

 

تأثیر نور آبی بر افراد

  • کاهش استرس و اضطراب: نور آبی می‌تواند به طور مستقیم بر کاهش استرس و اضطراب در افراد تأثیر بگذارد. این رنگ به‌طور چشمگیری باعث ایجاد احساس آرامش می‌شود. 

 

  • بهبود کیفیت خواب: نور آبی می‌تواند کیفیت خواب را بهبود بخشد و به افراد کمک کند تا خواب عمیق‌ تجربه کنند.

 

  • ایجاد حالت روانی مثبت: نور آبی می‌تواند به ایجاد حالت روانی مثبت در افراد کمک کند و به آن‌ها احساس آرامش و راحتی بیشتری بدهد.

 

  • تنظیم ساعت بیولوژیکی: استفاده از نور آبی در ساعات شب می‌تواند به تنظیم ساعت بیولوژیکی افراد کمک کند و بهبود کیفیت خواب را فراهم کند.

به‌ظور کلی استفاده از نور آبی می‌تواند تأثیرات مثبتی بر روی افراد و فضاها داشته باشد. استفاده از این نور آرامش‌بخش در فضاهای مختلف می‌تواند به بهبود کیفیت زندگی و روحیه افراد کمک کند.

 

رنگ نور بنفش

رنگ نور بنفش تلفیقی از حس آرامش نور آبی و هیجان نور قرمز می‌باشد و حالتی معنوی را القا می‌کند. رنگ بنفش بین رنگ آبی و قرمز قرار دارد و از ترکیب این دو ساخته می‌شود، بنابراین در کنار اثرات مثبت و آرام‌بخش نور آبی، اثرات انرژی بخش نور قرمز را نیز دارد و انتخابی مناسب برای اتاق‌های پرورش خلاقیت است.

 نور بنفش تداعی کننده‌ی آسمان شب است؛ آسمان شب نیز دارای آرامشی است که از نوز آبی می‌گیرد، همچنین طیف قرمز به آن انرژی و گرما می‌بخشد. بنابراین نور بنفش نیز در کنار آرامش، انرژی درونی را تقویت می‌کند و حس و حال معنوی دارد.

 در طراحی نورپردازی می‌توان به تنهایی از نور بنفش بهره برد و یا آن را  با نورهای متضاد ترکیب کرد.

 

رنگ نور سبز 

سبز پرکاربردترین رنگ در طبیعت، قابل رویت‌ترین نور مرئی و از نورهای اصلی می‌باشد، بنابراین در نورپردازی فضاهای مختلف می‌تواند به کار برده شود. همچنین این رنگ طبیعت آرامش‌بخش ترین رنگ برای چشم انسان است و باعث بهبود بینایی می‌شود.  

 

رنگ نور انبه‌ای

نور انبه‌ای، به صورت تعدیل شده، خصوصیات قوی و گرم رنگ قرمز را داراست و خصوصیات منفی آن مانند خستگی چشم را ندارد. بنابراین از رنگ نور های مهم در نورپردازی حرفه‌ای می‌باشد و می‌تواند به صورت نور اصلی و یا در کنار نورهای دیگر به کار رود. رنگ نور انبه‌ای معمولا در نورپردازی خارجی به کار می‌رود تا با رنگ‌های طبیعی دیگر هارمونی ایجاد کند و طراحی نورپردازی چشم‌نواز باشد. اگر از نور انبه‌ای در نورپردازی داخلی استفاده می‌کنید، توجه داشته باشید که از رنگ‌های دیگر نیز بهره ببرید تا باعث خستگی چشم نشود.

شرکت صبا ترانس یک برند معتبر در صنعت روشنایی است. این شرکت با بیش از ۲۰ سال سابقه محصولات خود را با استفاده از ماشین آلات مدرن و حرفه ای تولید می کند. شما کاربران گرامی می‌توانید در سایت پروژکتور کالا انواع وال واشر های صبا ترانس را مشاهده کرده و متناسب با نیاز، سفارش خود را ثبت کنید.

توضیحات تکمیلی
وزن (کیلوگرم)

۰.۴۶

ابعاد دقیق (سانتی‌متر)

۵.۵ × ۴ × ۳۵

توان (وات)

10

درجه حفاظت

IP۶۵

نوع لامپ

LED

میزان روشنایی (لومن)

360

ولتاژ ورودی (ولت)

220

رده انرژی

A++

ضریب توان

۰.۹۵

زاویه پخش نور (درجه)

۵-۹۰

طول عمر (ساعت)

50000

دمای کارکرد (درجه سانتی‌گراد)

۴۰- تا ۶۰+

گارانتی

۱۲ ماهه صبا ترانس

رنگ نور

آبی, آفتابی, انبه ای, بنفش, سبز, قرمز, مهتابی

جنس بدنه

آلومینیومی

برند

صبا ترانس

نظرات (0)
0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “وال واشر 10 وات هفت رنگ صبا ترانس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه